Η ώρα των προτάσεων για την αξιοποίηση των ιστορικού σιδηρόδρομου, ώστε να αποτελέσει τον άξονα ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής, φαίνεται πως έφθασε για τον Οδοντωτό.
Στο πλαίσιο της έκθεσης Αctive Τrip διοργανώθηκε μια άκρως ενδιαφέρουσα ημερίδα για τον Οδοντωτό σιδηρόδρομο, στο πλαίσιο της οποίας, ο Νομάρχης Αχαΐας, Δημήτρης Κατσικόπουλος κατέθεσε πρόταση να δημιουργηθεί ένας ανεξάρτητος φορέας διαχείρισης του ιστορικού τρένου με τη συμμετοχή του ΟΣΕ, των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ιδιωτών που θα δώσει τη δυνατότητα αξιοποίησης όλων των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και θα απαντήσει και στα προβλήματα βιωσιμότητας του ιστορικού τρένου.
«Το 2010, είναι για τον Οδοντωτό μια χρονιά σταθμός. Μετά από μια μακρά περιπέτεια που είχε να κάνει με την ολιγωρία και τις τεράστιες καθυστερήσεις στην παράδοσή του, ο Οδοντωτός είναι έτοιμος να «τρέξει» το αναπτυξιακό όραμα της περιοχής με νέο τροχαίο υλικό, με ανακατασκευασμένο το σύνολο της υποδομής, με αποκαταστημένους τους ενδιάμεσους σταθμούς.
Είναι λοιπόν η ώρα να κατατεθούν προτάσεις για την αξιοποίηση του έργου και για την μεγιστοποίηση του οφέλους.
Είναι η ώρα να προχωρήσουμε στη σύσταση ομάδων εργασίας που θα προτείνουν συγκεκριμένες δραστηριότητες με επίκεντρο τον Οδοντωτό, προκειμένου το έργο να είναι βιώσιμο και ανταποδοτικό.
Επιβάλλεται η δημιουργία ανεξάρτητου φορέα διαχείρισης με τη συμμετοχή του ΟΣΕ, των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ιδιωτών που θα δώσει την δυνατότητα αξιοποίησης όλων των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και θα απαντήσει και στα προβλήματα βιωσιμότητας του Οδοντωτού», επεσήμανε ο Δ. Κατσικόπουλος.
Ο Νομάρχης τόνισε ακόμη πως πρέπει να υπάρξει μια συντονισμένη καμπάνια προβολής του Οδοντωτού, μέσω έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού, αλλά και σε συνεργασία με ταξιδιωτικά γραφεία και πράκτορες σε Ελλάδα και εξωτερικό.
«Προτείνω μάλιστα να εκπονηθεί και εξειδικευμένη μελέτη που θα καθορίζει με σαφήνεια τις περιόδους του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή και να πυκνώσουν τα δρομολόγια, έτσι ώστε να λειτουργεί ο Οδοντωτός, ως βασικό εναλλακτικό μέσο μετακίνησης για τους επισκέπτες, κυρίως σε συνάρτηση με το Χιονοδρομικό κέντρο του Χελμού. Εξίσου σημαντική, είναι και η άμεση λειτουργία γραφείου πληροφοριών, εισιτηρίων και ειδικών πακέτων που θα συνδυάζουν τον Οδοντωτό, το χιονοδρομικό και τις λοιπές τουριστικές μονάδες της περιοχής», ανέφερε.
Στο πλαίσιο της έκθεσης Αctive Τrip διοργανώθηκε μια άκρως ενδιαφέρουσα ημερίδα για τον Οδοντωτό σιδηρόδρομο, στο πλαίσιο της οποίας, ο Νομάρχης Αχαΐας, Δημήτρης Κατσικόπουλος κατέθεσε πρόταση να δημιουργηθεί ένας ανεξάρτητος φορέας διαχείρισης του ιστορικού τρένου με τη συμμετοχή του ΟΣΕ, των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ιδιωτών που θα δώσει τη δυνατότητα αξιοποίησης όλων των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και θα απαντήσει και στα προβλήματα βιωσιμότητας του ιστορικού τρένου.
«Το 2010, είναι για τον Οδοντωτό μια χρονιά σταθμός. Μετά από μια μακρά περιπέτεια που είχε να κάνει με την ολιγωρία και τις τεράστιες καθυστερήσεις στην παράδοσή του, ο Οδοντωτός είναι έτοιμος να «τρέξει» το αναπτυξιακό όραμα της περιοχής με νέο τροχαίο υλικό, με ανακατασκευασμένο το σύνολο της υποδομής, με αποκαταστημένους τους ενδιάμεσους σταθμούς.
Είναι λοιπόν η ώρα να κατατεθούν προτάσεις για την αξιοποίηση του έργου και για την μεγιστοποίηση του οφέλους.
Είναι η ώρα να προχωρήσουμε στη σύσταση ομάδων εργασίας που θα προτείνουν συγκεκριμένες δραστηριότητες με επίκεντρο τον Οδοντωτό, προκειμένου το έργο να είναι βιώσιμο και ανταποδοτικό.
Επιβάλλεται η δημιουργία ανεξάρτητου φορέα διαχείρισης με τη συμμετοχή του ΟΣΕ, των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ιδιωτών που θα δώσει την δυνατότητα αξιοποίησης όλων των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και θα απαντήσει και στα προβλήματα βιωσιμότητας του Οδοντωτού», επεσήμανε ο Δ. Κατσικόπουλος.
Ο Νομάρχης τόνισε ακόμη πως πρέπει να υπάρξει μια συντονισμένη καμπάνια προβολής του Οδοντωτού, μέσω έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού, αλλά και σε συνεργασία με ταξιδιωτικά γραφεία και πράκτορες σε Ελλάδα και εξωτερικό.
«Προτείνω μάλιστα να εκπονηθεί και εξειδικευμένη μελέτη που θα καθορίζει με σαφήνεια τις περιόδους του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή και να πυκνώσουν τα δρομολόγια, έτσι ώστε να λειτουργεί ο Οδοντωτός, ως βασικό εναλλακτικό μέσο μετακίνησης για τους επισκέπτες, κυρίως σε συνάρτηση με το Χιονοδρομικό κέντρο του Χελμού. Εξίσου σημαντική, είναι και η άμεση λειτουργία γραφείου πληροφοριών, εισιτηρίων και ειδικών πακέτων που θα συνδυάζουν τον Οδοντωτό, το χιονοδρομικό και τις λοιπές τουριστικές μονάδες της περιοχής», ανέφερε.
Δημοσίευση σχολίου